Voleu conèixer Casa Badina?

Contacteu amb nosaltres per visitar el centre

##avis_legal##

##close##

Casa Badina, una casa plena de vida a Badalona

• Model d’atenció propi de la Fundació Vallparadís
  • Mantenim el vostre projecte de vida, amb un pla d’atenció per a cada persona
  • Personalitzem la vostra estada
  • Al vostre costat les 24 hores del dia amb professionals altament qualificats
  • Tecnologia i seguretat al servei de la cura
  • Treballem amb la filosofia de centre lliure de contencions
  • Comunicació diària amb familiars
  • Innovació i eficiència
  • Llars de convivència reduïdes
  • Cuina pròpia, menú a escollir
  • Serveis Hotelers
  • Espais exteriors integrats
  • Activitats lúdiques i terapèutiques diàries
  • Piscina terapèutica i sala multi sensorial, programes adaptats.
  • Edifici amb la màxima sostenibilitat ambiental.
  • Centre ben comunicat amb la xarxa de transport públic

Casa Badina, un equip professional especialitzat i multidisciplinari a la vostra disposició

Un equip format per professionals de les disciplines d'infermeria, medicina, psicologia, fisioteràpia, educació social, teràpia ocupacional i gerocultura, especilitzats i amb esperiència, avalua i elabora un pla d'atenció per a cada persona, perquè el model d'anteicó de la Fundació Vallparadís és imprescindible comprendre a la persona en la seva globalitat.

El centre disposa de 8 llars, totalment equipades amb espais comuns com menjador-sala d’estar amb cuina integrada. Les habitacions són totes exteriors i equipades amb calefacció i aire condicionat, llits elèctrics articulats i totalment ergonòmics, banys adaptats, armaris, TV i intercomunicadors de nova tecnologia.

Casa Badina està disposa de moderns dispositius domòtics per al control dels accessos, control d'errants, sensors per a l'eliminació de l'ús de contencions, que permeten una comunicació centralitzada entre les habitacions i els cuidadors.

El seu disseny lluminós i modern es combina amb espais exteriors, que són punt de socialització i ofereixen diverses funcionalitats, com jardí terapèutic, hort urbà i àrees per a activitats a l'aire lliure.

Casa Badina

Una casa plena de vida